Centraal
Bureau
Drogisterijbedrijven
Centraal
Bureau
Drogisterijbedrijven
Centraal Bureau Drogisterijbedrijven (CBD)
Binnen het CBD werken DA, Kruidvat, Etos, Trekpleister en de zelfstandige drogist samen om de gezamenlijke belangen te behartigen. Met als doel: meer erkenning krijgen voor zelfzorg en de rol van de drogist. Daarmee wordt ook voor het behoud van het zelfzorgassortiment gezorgd op de langere termijn.
De Groene Plus
Ruim 2.350 drogisterijen houden Nederland gezond en vitaal. Met producten voor gezondheid, hygiëne en welzijn – en met persoonlijk gezondheidsadvies. De Groene Plus is het nieuwe keurmerk en staat voor de Erkende Specialisten in de zelfzorg.
DropOuts heeft een campagne ontwikkeld om de Groene Plus onder de aandacht te brengen van ruim 10.000 vakmensen en hen te activeren om via trainingen hun predikaat Erkend Specialist in de zelfzorg te verkrijgen.
Concept Campagne Design